Wednesday, March 22, 2006

LARSEN, KIM

Kim Larsen har spilt i 18 år, han har også jobbet med lydteknikk. Det har han jobbet med i 10 år, han er født og oppvokst i Aurdal i Valdres, men han holder til i Oslo. Han ble påvirket av foreldrene som spilte mye Bruce Springsteen,Dire Straits, Cat Stevens og Kim Larsen av alle ting! Han har oppgitt seg som musikktaler for lengst.

Jeg syns at kim larsen er en kul fyr, men en rå musikk ved siden a! Kim Larsen å Kjukken er en kul låt når dem jobber sammen, Jeg syns at det er spennende å høre på danske musikktaler. Å i Danmark er det mange kule musikere som kan synge bra Mange folk syntes at dansk musikk er teit, men Jeg syntes det er ganske kult, fordi dem synger på En rar måte på mange måter. Det er ikke bare musikerer som er bra i Danmark, for Det er masse annet også, du har jo store turneer i Danmark Også. Jeg liker musikere som har en litt annen stemme Enn det vi har her i Buskerud. For det er ganske morsomt å høre på musikere å høre på Folk som IKKE prater sånn som oss, Fordi dem har en litt sånn annerledes dialekt enn oss For å si det på den måten. Jeg syntes at Kim Larsen er litt feit, men han er Sprek til å være litt stor. Jeg veit om mange i Sverige, Norge og Danmark Som liker Kim Larsen sin musikk.

Hjemmeside…

TB i cd